luni, 14 noiembrie 2016

Prajitura cu mere si gem (de post)

Cand faci o varietate mare de prajituri pentru o aniversare, iar prajitura de post este cea care se termina prima, sti ca este o reteta buna, pe care merita sa o impartasesti si altora.
Aliona, reteta aceasta este pentru tine! Sa iti fie de folos si sa va incante cu aroma si textura sa frageda.




INGREDIENTE (tava 25x30cm):
510g faina (sitata)
340g margarina (moale)
2 plicuri zahar vanilat
1 plic praf de copt
40ml apa
1 lingura otet de mere

UMPLUTURA:
1kg (6 buc) mere mari, taiate cubulete
160g zahar
3 linguri scortisoara
6 linguri gris

GLAZURA:
5 linguri (aproximativ) gem (eu folosesc de caise)
50g fulgi de migdale sau nuca

PREPARARE:
Toate ingredientele pentru aluat se amesteca pentru a se obtine un aluat omogen. Mai adaugati o mana de faina, la nevoie.
Aluatul se acopera cu folie alimentara si se refrigereaza timp de 30 de minute, apoi se intinde, pe rand, in doua foi.

Prima foaie se asaza in tava acoperita cu hartie de copt, peste aluat se presara 3 linguri de gris, apoi se intind merele. Deasupra merelor se presara uniform zaharul, apoi restul de gris. Se acopera cu cea de a doua foaie. Foaia a doua de aluat se impunge cu furculita, din loc in loc.

Prajitura se coace 40-45 minute, la foc mediu.
Se scoate din cuptor, se unge cu gem, se presara migdale, apoi se reintroduce in cuptor, pentru inca 10 minute.

Se taie dupa ce se raceste.

22 de comentarii:

  1. Puteți face o rețetă video pentru tiktok și puteți Cumpără Like-uri Tiktok pentru videoclipul dvs

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp:+2349046229159/
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere
  3. Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...